Feladatok
- Havi bérszámfejtési feladatok és az ezzel kapcsolatos adminisztrációk ellátása
- TB kifizetőhelyi feladatok ellátása (táppénz, CSED, GYED, üzemi balesetek)
- Adatszolgáltatási-, jelentési kötelezettségek teljesítése
- Bérügyi statisztikák készítése
- Be- és kilépő munkavállalók béradatainak rögzítése
- Letiltások kezelése
- Bérekkel, juttatásokkal és azokat érintő levonásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása, a saját területéhez tartozó ügyfélszolgálati feladatok ellátása
- Statisztikák és kereseti kimutatások készítése
Elvárások
- Társadalombiztosítási és bérügyintézői végzettség
- 3-5 év bérügyintézői tapasztalat
- TB kifizetőhelyen szerzett tapasztalat
- Szükséges jogszabályok naprakész ismerete
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete, elsősorban Excel tudás
- Precíz, önálló munkavégzés
Előnyt jelent
- Babér bérszámfejtő rendszer ismerete
- TB kifizetőhelyi szervezetnél szerzett tapasztalat
- Megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató szervezetnél szerzett szakmai tapasztalat