KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.

I.   Szervezeti, személyzeti adatok

I.1. Azonosító adatok, kapcsolat

Hivatalos név:KÉZMŰ Fővárosi Kézműipari Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:1147 Budapest, Csömöri út 50-60.
Postacím:1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49.
Központi elektronikus levélcím:info@kezmu.hu
Honlap:https://www.kezmu.hu/
Telefonszám+36 1 422 2430

I.2. Szervezeti felépítés

Szervezeti ábra

I.3. Vezetők adatai, kapcsolat

NévMunkaköre-mail
Koszorús László Gáspárügyvezetőinfo@kezmu.hu
Czirkus László Mátyástörzskari igazgatóinfo@kezmu.hu
dr. Vass Annamáriajogi, személyügyi és rehabilitációért felelős igazgatóinfo@kezmu.hu
Madarász Dezsőközbeszerzési és beszerzési igazgatóinfo@kezmu.hu
Lesti Zoltángazdasági igazgatóinfo@kezmu.hu
Sztruhár Gyulatermelési igazgatóinfo@kezmu.hu
Szücs Mihályberuházásokért felelős műszaki, energetikai és vagyongazdálkodási igazgatóinfo@kezmu.hu

I.4. Felügyelőbizottság tagjai, kapcsolat

NévMunkaköre-mail
Tatosné Takács AndreaFelügyelőbizottság elnökeinfo@kezmu.hu
dr. Toók GabriellaFelügyelőbizottság tagjainfo@kezmu.hu
László LehelnéFelügyelőbizottság tagjainfo@kezmu.hu

I.5. Ügyfélkapcsolati vezető, ügyfélfogadási rend

A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. nem rendelkezik ügyfélszolgálattal, illetve ügyfélfogadási renddel.

I.6. Testületi adatok

Nem releváns.

I.7. Alárendelt közfeladatot ellátó szervezetek

Nem releváns.

I.8. Tulajdonolt gazdasági szervezetek

Nincs.

I.9. Alapított alapítványok

I.10. Alapított költségvetési szervek

Név:Kézmű a Megváltozott Munkaképességűekért Alapítvány
Székhely:2132 Göd, Ady Endre utca 9.
Adószám:19389165-1-13
Alapító okiratelérhető itt
Kuratórium elnökeSzigeti Andrea
Kuratóriumi tagBálint Zsófia
Kuratóriumi tagSzabó-Varga Zsuzsanna
Telefonszám+36703135861
E-mail címszigeti.andrea@kezmu.hu

Nem releváns.

I.11. Alapított lapok, kiadványok

Nem releváns.

I.12. Felettes szerv, felügyeleti szerv

1.

Tulajdonosi joggyakorló szerv neve: Belügyminisztérium

Miniszter neve:                 Dr. Pintér Sándor

Elektronikus levélcím:       ugyfelszolgalat@bm.gov.hu

Székhely:                           1051 Budapest, József Attila utca 2-4.

Postai cím:                         1903 Budapest, Pf.: 314.

Telefonszám / telefax:      +36-1-441-1000

Honlap cím:                        https://kormany.hu/belugyminiszterium

2.

Hivatalos név:                   Budapest Főváros Kormányhivatala

Főispán neve: dr. Sára Botond Attila

Elektronikus levélcím:       hivatal@bfkh.gov.hu

Székhely:                           1138 Budapest, Váci út 172-176.

Postai cím:                         1364 Bp., Pf.: 234.

Telefonszám / telefax:      +36-1-328-5862

Honlap cím:                      https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest

3.

Hivatalos név:                   Állami Számvevőszék

Elnök neve:                        Dr. Windisch László

Székhely:                           1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 10.

Postai cím:                         1364 Budapest 4. Pf. 54.

Telefonszám / telefax:      +36-1-484-9100

Elektronikus levélcím:       szamvevoszek@asz.hu

Honlap cím:                       https://www.asz.hu/

4.

Hivatalos név:                   Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Vezető neve:                     dr. Szűcs Zoltán kollégiumvezető-helyettes

Telefonszám / telefax:      +36 1 354 4800

Székhely:                           1051 Budapest, Nádor u. 28.

Postai cím:                         1363 Budapest, Pf. 17.

Elektronikus levélcím:       ­ft.cegbirosag@birosag.hu

Honlap cím: https://birosag.hu/fovarosi-torvenyszek/birosagok/fovarosi-torvenyszek-cegbirosaga

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

II.1. Jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, szabályzatok

Jogszabályok:

  1. Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény.
  2. A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény.
  3. Az egyes állami tulajdonban álló gazdasági társaságok felett az államot megillető tulajdonosi jogok és kötelezettségek összességét gyakorló személyek kijelöléséről szóló  1/2022. (V. 26.) GFM rendelet.
  4. A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény.
  5. A köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII.23.) Kormányrendelet
  6. A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény)
  7. A cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény.
  8. Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény.
  9. A megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításairól szóló 2011. évi CXCI. törvény.
  10. A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos eljárási szabályokról szóló 327/2011. (XII.29.) Kormányrendelet.
  11. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
  12. A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény.
  13. A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény.
  14. A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény.
  15. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény.

Szabályzatok:

Alapító okirat

– Szervezeti és működési szabályzat;

– Adatkezelési szabályzat;

Archív (1 év)

Alapító okiratok: 2024.február

Szervezeti és működési szabályzat (2023.10.13.)

Adatkezelési szabályzat (2023.09.15.); Adatkezelési szabályzat (2024.08.01.)

II.2. Országos illetékességű szervek, valamint kormányhivatalok esetében a közfeladatot ellátó szerv tevékenységéről szóló tájékoztató

Nem releváns.

II.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai.

Nem releváns.

II.4. Hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, eljárási illetékek meghatározása, alapvető eljárási szabályok, ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje, valamint az ügyek intézését segítő útmutatók, tájékoztatók

Nem releváns.

II.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.

Nem releváns.

II.6. Adatbázisok, nyilvántartások leíró adatai, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartások azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

II.1. pontban hivatkozott Adatkezelési szabályzatban található.

II.7. Nyilvános kiadványok

Nem releváns.

II.8. A testületi szerv döntési rendje

Nem releváns.

II.9. A közfeladatot ellátó szerv által közzéteendő jogszabálytervezetek, kapcsolódó dokumentumok

Nem releváns.

II.10. Hirdetmények, közlemények

Nem releváns.

II.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok adatai

Nem releváns.

II.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai

A megállapítások aktuális állapota az alábbi elérhetőségeken megtekinthető:

II.13. A közérdekű adatok megismerésének rendje

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelheti szóban, írásban vagy elektronikus formában egyaránt.

Közérdekű adatok megismerésére irányuló igények bejelentése:

KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.

Postacím: 1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49.

info@kezmu.hu

Az igénylés módja: formanyomtatvány

A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét az alábbi szabályzat rögzíti:

– Közérdekű adatok közzétételének és megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjére vonatkozó szabályzat.

II.14. Statisztikai adatgyűjtések

Nem releváns.

II.15. Statisztikai adatszolgáltatás

Foglalkoztatottak átlagos statisztikai létszáma és személyi juttatásának összesített összege:

Aktuális adatok

Archív adatok

NAIH adatszolgáltatás:

2024: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 0.

2023: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 3. Teljesített: 2.

II.16. Közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések

Nem releváns.

II.17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II.18. Különös és egyedi közzétételi lista

2009. évi CXII. törvény 2. § szerinti adatszolgáltatás:

Vezető tisztségviselő, felügyelőbizottsági tagok, vezető állású munkavállalók, valamint az önállóan cégjegyzésre vagy a bankszámla feletti rendelkezésre jogosult munkavállalók közérdekű adatai (2024.12.13. napjától kezdődően érvényes állapot)

II.19. Újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája

Nem releváns.

II.20. Kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek

Nem releváns.

II.21. Kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke

Nem releváns.

II.22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás

Nem releváns.

II.23. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások adatainak megjelölése

Nem releváns.

II.24. A kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege

Nem releváns.

II.25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti kötelező erővel bíró dokumentum, amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére

Nem releváns.

III. Gazdálkodási adatok

III.1. Éves költségvetés, beszámoló.

A számvitelről szóló 2000. évi C. törvényben foglalt határidőben, a http://www. e-beszamolo.im.gov.hu oldalon teszi közzé.

III.2. Létszám és személyi juttatások

 1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok                                           II.15. alatt található
2. A vezetők, a felügyelőbizottsági tagok és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összegeAktuális adatok
Archív adatok
 3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítveJogszabályi előíráson alapuló juttatások: Utazási költségtérítés a 39/2010. (II. 26.) Kormányrendelet szerint. Éleslátást biztosító szemüveg költségtérítése az 50/1999. (XI. 3.) Eüm. rendelet szerint.
4. A cégjegyzésre, a bankszámla feletti rendelkezésre jogosultakAz ügyvezető és az e-cegjegyzek.hu oldalról ingyenesen megnézhető/letölthető cégkivonatban megjelölt munkavállalók rendelkeznek cégjegyzési, cégképviseleti joggal. Csak az ügyvezető rendelkezik önálló cégjegyzési joggal, a munkavállalók cégjegyzési joga együttes. A bankszámla feletti rendelkezésre az ügyvezető önállóan jogosult, a gazdasági igazgató, a pénzügy-számviteli és követeléskezelési főosztályvezető és a pénzügyi szakértők együttesen jogosultak.

Archív (1 év)

III.3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeire vonatkozó adatok

Nem releváns.

III.4. Az államháztartás vagyonával történő gazdálkodás

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november;

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései, 2023:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2022:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2021:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2020:

január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december

III.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye).

Nem releváns.

III.6. A nem alapfeladatok ellátására adott támogatások

A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.-nél nem került sor nem alapfeladatok ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetésre 2023-ban.

III.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések.

A fejlesztések leírása elérhető itt.

III.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)

A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. nem minősül a Kbt. 5. § (1) bekezdése szerinti ajánlatkérőnek, ezért a Kbt. 42. §-a alapján közbeszerzési terv készítésére nem köteles, azonban az átláthatóság biztosítása érdekében készít közbeszerzési tervet:

Közbeszerzési terv: 2023.

Archív adatok a GINOP-5.3.5. pilot projektek megvalósítása tárgyában közbeszerzési terv; Összegezés az ajánlatok elbírálásáról; aláírt szerződés 1. rész / 2. rész