I. Szervezeti, személyzeti adatok
I.1. Azonosító adatok, kapcsolat
Hivatalos név: | KÉZMŰ Fővárosi Kézműipari Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság |
Székhely: | 1147 Budapest, Csömöri út 50-60. |
Postacím: | 1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49. |
Központi elektronikus levélcím: | info@kezmu.hu |
Honlap: | https://www.kezmu.hu/ |
Telefonszám | +36 1 422 2430 |
I.2. Szervezeti felépítés
I.3. Vezetők adatai, kapcsolat
Név | Munkakör | |
Koszorús László Gáspár | ügyvezető | info@kezmu.hu |
Czirkus László Mátyás | törzskari igazgató | info@kezmu.hu |
dr. Vass Annamária | jogi, személyügyi és rehabilitációért felelős igazgató | info@kezmu.hu |
Madarász Dezső | közbeszerzési és beszerzési igazgató | info@kezmu.hu |
Lesti Zoltán | gazdasági igazgató | info@kezmu.hu |
Sztruhár Gyula | termelési igazgató | info@kezmu.hu |
Szücs Mihály | beruházásokért felelős műszaki, energetikai és vagyongazdálkodási igazgató | info@kezmu.hu |
I.4. Felügyelőbizottság tagjai, kapcsolat
Név | Munkakör | |
Tatosné Takács Andrea | Felügyelőbizottság elnöke | info@kezmu.hu |
dr. Toók Gabriella | Felügyelőbizottság tagja | info@kezmu.hu |
László Lehelné | Felügyelőbizottság tagja | info@kezmu.hu |
I.5. Ügyfélkapcsolati vezető, ügyfélfogadási rend
A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. nem rendelkezik ügyfélszolgálattal, illetve ügyfélfogadási renddel.
I.6. Testületi adatok
Nem releváns.
I.7. Alárendelt közfeladatot ellátó szervezetek
Nem releváns.
I.8. Tulajdonolt gazdasági szervezetek
Nincs.
I.9. Alapított alapítványok
I.10. Alapított költségvetési szervek
Név: | Kézmű a Megváltozott Munkaképességűekért Alapítvány |
Székhely: | 2132 Göd, Ady Endre utca 9. |
Adószám: | 19389165-1-13 |
Alapító okirat | elérhető itt |
Kuratórium elnöke | Szigeti Andrea |
Kuratóriumi tag | Bálint Zsófia |
Kuratóriumi tag | Szabó-Varga Zsuzsanna |
Telefonszám | +36703135861 |
E-mail cím | szigeti.andrea@kezmu.hu |
Nem releváns.
I.11. Alapított lapok, kiadványok
Nem releváns.
I.12. Felettes szerv, felügyeleti szerv
1.
Tulajdonosi joggyakorló szerv neve: Belügyminisztérium
Miniszter neve: Dr. Pintér Sándor
Elektronikus levélcím: ugyfelszolgalat@bm.gov.hu
Székhely: 1051 Budapest, József Attila utca 2-4.
Postai cím: 1903 Budapest, Pf.: 314.
Telefonszám / telefax: +36-1-441-1000
Honlap cím: https://kormany.hu/belugyminiszterium
2.
Hivatalos név: Budapest Főváros Kormányhivatala
Főispán neve: dr. Sára Botond Attila
Elektronikus levélcím: hivatal@bfkh.gov.hu
Székhely: 1138 Budapest, Váci út 172-176.
Postai cím: 1364 Bp., Pf.: 234.
Telefonszám / telefax: +36-1-328-5862
Honlap cím: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest
3.
Hivatalos név: Állami Számvevőszék
Elnök neve: Dr. Windisch László
Székhely: 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 10.
Postai cím: 1364 Budapest 4. Pf. 54.
Telefonszám / telefax: +36-1-484-9100
Elektronikus levélcím: szamvevoszek@asz.hu
Honlap cím: https://www.asz.hu/
4.
Hivatalos név: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Vezető neve: dr. Szűcs Zoltán kollégiumvezető-helyettes
Telefonszám / telefax: +36 1 354 4800
Székhely: 1051 Budapest, Nádor u. 28.
Postai cím: 1363 Budapest, Pf. 17.
Elektronikus levélcím: ft.cegbirosag@birosag.hu
Honlap cím: https://birosag.hu/fovarosi-torvenyszek/birosagok/fovarosi-torvenyszek-cegbirosaga
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
II.1. Jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, szabályzatok
Jogszabályok:
- Az állami vagyonról szóló 2007. évi CVI. törvény.
- A nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény.
- Az egyes állami tulajdonban álló gazdasági társaságok felett az államot megillető tulajdonosi jogok és kötelezettségek összességét gyakorló személyek kijelöléséről szóló 1/2022. (V. 26.) GFM rendelet.
- A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. törvény.
- A köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszeréről szóló 339/2019. (XII.23.) Kormányrendelet
- A Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény)
- A cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény.
- Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény.
- A megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításairól szóló 2011. évi CXCI. törvény.
- A megváltozott munkaképességű személyek ellátásaival kapcsolatos eljárási szabályokról szóló 327/2011. (XII.29.) Kormányrendelet.
- Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
- A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény.
- A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény.
- A munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény.
- A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény.
Szabályzatok:
– Szervezeti és működési szabályzat;
Archív (1 év)
Alapító okiratok: 2024.február
Szervezeti és működési szabályzat (2023.10.13.)
Adatkezelési szabályzat (2023.09.15.); Adatkezelési szabályzat (2024.08.01.)
II.2. Országos illetékességű szervek, valamint kormányhivatalok esetében a közfeladatot ellátó szerv tevékenységéről szóló tájékoztató
Nem releváns.
II.3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai.
Nem releváns.
II.4. Hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, eljárási illetékek meghatározása, alapvető eljárási szabályok, ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje, valamint az ügyek intézését segítő útmutatók, tájékoztatók
Nem releváns.
II.5. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények.
Nem releváns.
II.6. Adatbázisok, nyilvántartások leíró adatai, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartások azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
II.1. pontban hivatkozott Adatkezelési szabályzatban található.
II.7. Nyilvános kiadványok
Nem releváns.
II.8. A testületi szerv döntési rendje
Nem releváns.
II.9. A közfeladatot ellátó szerv által közzéteendő jogszabálytervezetek, kapcsolódó dokumentumok
Nem releváns.
II.10. Hirdetmények, közlemények
Nem releváns.
II.11. A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok adatai
Nem releváns.
II.12. A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos vizsgálatok, ellenőrzések nyilvános megállapításai
A megállapítások aktuális állapota az alábbi elérhetőségeken megtekinthető:
- https://www.nav.gov.hu/nav/kozerdeku_adatok/egyedi_kozzeteteli_lista
- https://www.asz.hu/jelentesek/osszes-jelentes-sorszam-szerint
II.13. A közérdekű adatok megismerésének rendje
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a közérdekű, vagy közérdekből nyilvános adatot bárki igényelheti szóban, írásban vagy elektronikus formában egyaránt.
Közérdekű adatok megismerésére irányuló igények bejelentése:
KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.
Postacím: 1145 Budapest, Laky Adolf u. 41-49.
Az igénylés módja: formanyomtatvány
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítésének rendjét az alábbi szabályzat rögzíti:
II.14. Statisztikai adatgyűjtések
Nem releváns.
II.15. Statisztikai adatszolgáltatás
Foglalkoztatottak átlagos statisztikai létszáma és személyi juttatásának összesített összege:
NAIH adatszolgáltatás:
2024: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 0.
2023: A beérkezett összes közérdekű és közérdekből nyilvános adat megismerésére irányuló adatigénylések száma: 3. Teljesített: 2.
II.16. Közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések
Nem releváns.
II.17. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Nem releváns.
II.18. Különös és egyedi közzétételi lista
2009. évi CXII. törvény 2. § szerinti adatszolgáltatás:
Vezető tisztségviselő, felügyelőbizottsági tagok, vezető állású munkavállalók, valamint az önállóan cégjegyzésre vagy a bankszámla feletti rendelkezésre jogosult munkavállalók közérdekű adatai (2024.12.13. napjától kezdődően érvényes állapot)
II.19. Újrahasznosítás céljára elérhető kulturális közadatok listája
Nem releváns.
II.20. Kulturális közadatok újrahasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek
Nem releváns.
II.21. Kulturális közadatok újrahasznosítás céljából történő rendelkezésre bocsátásáért fizetendő díjak általános jegyzéke
Nem releváns.
II.22. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti jogorvoslati tájékoztatás
Nem releváns.
II.23. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerint kötött kizárólagos jogot biztosító megállapodások adatainak megjelölése
Nem releváns.
II.24. A kulturális közadatok digitalizálására kizárólagos jogot biztosító megállapodások szövege
Nem releváns.
II.25. A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti kötelező erővel bíró dokumentum, amely az újrahasznosítás céljából rendelkezésre bocsátható közadat gyűjtésével, előállításával, feldolgozásával és terjesztésével összefüggő költségek jelentős részének saját bevételből való fedezését írja elő a közfeladatot ellátó szerv részére
Nem releváns.
III. Gazdálkodási adatok
III.1. Éves költségvetés, beszámoló.
A számvitelről szóló 2000. évi C. törvényben foglalt határidőben, a http://www. e-beszamolo.im.gov.hu oldalon teszi közzé.
III.2. Létszám és személyi juttatások
1. A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok | II.15. alatt található |
2. A vezetők, a felügyelőbizottsági tagok és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összege | Aktuális adatok Archív adatok |
3. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve | Jogszabályi előíráson alapuló juttatások: Utazási költségtérítés a 39/2010. (II. 26.) Kormányrendelet szerint. Éleslátást biztosító szemüveg költségtérítése az 50/1999. (XI. 3.) Eüm. rendelet szerint. |
4. A cégjegyzésre, a bankszámla feletti rendelkezésre jogosultak | Az ügyvezető és az e-cegjegyzek.hu oldalról ingyenesen megnézhető/letölthető cégkivonatban megjelölt munkavállalók rendelkeznek cégjegyzési, cégképviseleti joggal. Csak az ügyvezető rendelkezik önálló cégjegyzési joggal, a munkavállalók cégjegyzési joga együttes. A bankszámla feletti rendelkezésre az ügyvezető önállóan jogosult, a gazdasági igazgató, a pénzügy-számviteli és követeléskezelési főosztályvezető és a pénzügyi szakértők együttesen jogosultak. |
Archív (1 év)
III.3. A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott, az államháztartásról szóló törvény szerinti költségvetési támogatások kedvezményezettjeire vonatkozó adatok
Nem releváns.
III.4. Az államháztartás vagyonával történő gazdálkodás
január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november;
Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései, 2023:
január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december
Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2022:
január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december
Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2021:
január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december
Az ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződései 2020:
január; február; március; április; május; június; július; augusztus; szeptember; október; november; december
III.5. A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye).
Nem releváns.
III.6. A nem alapfeladatok ellátására adott támogatások
A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft.-nél nem került sor nem alapfeladatok ellátására fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetésre 2023-ban.
III.7. Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések.
A fejlesztések leírása elérhető itt.
III.8. Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről)
A KÉZMŰ Közhasznú Nonprofit Kft. nem minősül a Kbt. 5. § (1) bekezdése szerinti ajánlatkérőnek, ezért a Kbt. 42. §-a alapján közbeszerzési terv készítésére nem köteles, azonban az átláthatóság biztosítása érdekében készít közbeszerzési tervet:
Közbeszerzési terv: 2023.
Archív adatok a GINOP-5.3.5. pilot projektek megvalósítása tárgyában közbeszerzési terv; Összegezés az ajánlatok elbírálásáról; aláírt szerződés 1. rész / 2. rész